ازجمله استایل هایی که امروزه از محبوبیت زیادی در نظر بانوان برخوردار است استایل مینیمال می‌باشد. این استایل جذاب، که در آن از سادگی استفاده‌ شده است می‌تواند یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای بانوان عزیز دوستدار سادگی به‌دوراز طرح‌های شلوغ  برای دستیابی به ظاهری جذاب باشد. لذا در این مقاله از مجله ست ومد، قصد داریم  به معرفی استایل مینیمال بپردازیم.

آیا اطلاع از استایل مینیمال برای بانوان ضروری می‌باشد؟

استایل مینیمال، ازجمله استایل های بسیار خاصی می‌باشد که ظاهری زیبا و متفاوت درعین‌حال ساده را به شما بانوان عزیز خواهد بخشید. در این استایل، استفاده از طرح‌های پیچیده رنگ‌های تند اجتناب می‌شود و درمجموع، ظاهری ساده اما شیک را به شما بانوان عزیز خواهد بخشید. لذا اطلاع از این نوع استایل به شما بانوان عزیز در دستیابی به‌ظاهر خاص و متفاوت کمک شایانی را خواهد نمود.

استایل مینیمال، ازجمله استایل های بسیار محبوب در صنعت طراحی مد که در طراحی آن از انواع رنگ‌هایی با تناژ خنثی و همچنین به‌کارگیری جواهراتی با ظاهری ساده، ظریف و شیک بهره گرفته شده است و ازجمله استایل های بسیار پرکاربرد در مکان‌های رسمی، عمومی و اداری می‌باشد.

استایل مینیمال زنانه و دخترانه چگونه است؟

در طراحی استایل مینیمال زنانه و دخترانه، از به‌کارگیری رنگ‌های تند و جواهرات جیغ خودداری شده است و در عوض از انواع رنگ‌های خنثی، باوقار و همچنین سبک‌های پوششی ساده و جواهرات ظریف استفاده می شود؛ درنتیجه، استایل ظاهری بسیار زیبا و درعین‌حال ساده و باوقار را به شما بانوان عزیز خواهد بخشید. درواقع می‌توان گفت که از این استایل، به‌عنوان استایل کژوال، رسمی یا نیمه‌رسمی نیز استفاده می شود.

استایل مینیمال زنانه و دخترانه چگونه است؟

اصول مهم در استایل مینیمال چیست؟

آرایش چهره و موها

بیشتر بخوانید:  شخصیت شناسی از روی لباس

در این نوع سبک پوششی، بیشتر باید سعی کنید از آرایش خنثی که حالتی طبیعی و زیبا به‌صورت شما می‌بخشد و همچنین شادابی چهره شمارا بیشتر می‌کند استفاده کنید. علاوه بر آن در این نوع استایل از مدل موهای ساده مانند دم‌اسبی و موهای بسته‌شده به سبک ساده استفاده می‌شود.

کیف

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد سادگی، اصل اساسی این نوع استایل می‌باشد. بنابراین در این سبک پوششی از کیف‌های زنانه با طرح ساده باحالت براق یا مات، در رنگ‌های خنثی می‌توانید استفاده کنید.‌

کیف

اکسسوری‌ها

در استایل minimal، باید از اکسسوری های ساده استفاده نمایید به‌عنوان‌ مثال، از حلقه‌های انگشتری ساده، عینک آفتابی ساده، دستبند و گردنبند و زنجیر ظریف و همچنین گوشواره‌های میخی نگین‌دار ساده می‌توانید استفاده نمایید.

دقت به نوع پارچه

پارچه‌های پرکاربرد در دوخت مینیمالیست شامل الیاف پنبه، پارچه  کتان،  پارچه چیت، جین، ابریشم و  چرم می‌باشد. در واقع در استایل مینیمال انتخاب پارچه بر روی دوخت و زیبایی تن­خور نهایی لباس نیز تاثیر خواهد گذاشت بنابراین دقت در آن امری ضروری می ­باشد.
از آنجایی که در استایل مینیمال، حالت رسمی نیز وجود دارد دقت در انتخاب پارچه‌ای مستحکم و برخوردار از دوخت زیبا امری ضروری بوده است.

طرح لباس

در استایل مینیمال، حتماً باید از طرح‌های ساده در طراحی لباس به‌منظور زیبایی استایل استفاده شود.  در واقع استفاده از طرح­های شلوغ در استایل مینیمال تناسب این سبک را برهم خواهد زد.

کت

در این استایل استفاده از کت چرم، بارانی، جین، بلیزر، کلاسیک با رنگ خنثی رایج می‌باشد.

تاپ، تیشرت یا شومیز

بانوان عزیز باید حتماً در انتخاب تاپ،  تیشرت و… باید دقت لازم را در استواری و استحکام آن داشته باشد چراکه در این استایل شکیل بودن و مرتب به نظر رسیدن حرف اول را خواهد زد.

بیشتر بخوانید:  چه لباسی برای مهمانی رسمی انتخاب کنیم؟

شلوار

در این نوع استایل، استفاده از شلوارهای زنانه با رنگ خنثی، آبی و طوسی یکی از موارد الزامی به‌منظور حفظ جذابیت استایل می‌باشد.

شلوار

هماهنگ بودن لباس بافرم بدن

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در خوش‌فرم نظر رسیدن استایل مینیمال استفاده از لباس‌های نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد بوده بلکه انتخاب لباس‌هایی که متناسب با اندام شما دوخته‌ شده‌اند می‌باشد.

خطوط و طرح‌های مناسب

در مینیمالیست، از خطوط منظم و ساده به‌منظور ایجاد جذابیت بیشتر استایل استفاده می‌شود؛ چرا که، در این استایل سادگی حرف اول را در این نوع سبک پوششی می‌زند.

رنگ

دقت و استفاده از رنگ‌های مناسب در استایل مینیمال ازجمله رمزهای بسیار مهم در ایجاد استایل جذاب می‌باشد. به‌عنوان‌ مثال، اطلاع از هارمونی انواع رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های خنثی در این استایل کمک شایانی را به شما بانوان عزیز خواهد نمود.

سخن پایانی

در پایان باید گفت، اطلاع از استایل مینیمال یکی از استایل های رسمی و نیمه‌رسمی می‌باشد که از محبوبیت فراوانی در نظر دیگران برخوردار است و همچنین این پوشش مناسب برای محیط‌های اداری، رسمی و غیررسمی می‌باشد. بنابراین اطلاع از این نوع پوشش کمک شایانی به شما بانوان عزیز در جهت دریافت ایده‌های اصولی و صحیح در استفاده از در استایل مینیمال خواهد نمود.

بر این اساس، در این مقاله تلاش نمودیم تا به ارائه اطلاعات دقیق در این زمینه برای کسب آگاهی شما عزیزان بپردازیم. در پایان از اینکه با نگاه پرمهر خود، مطالب ما را همراهی می‌کنید کمال تشکر راداریم.