در تمام حرفه‌ها ازجمله صنعت طراحی مد و لباس تعدادی از محصولات به دلیل کیفیت بسیار مطلوب خود در نظر مشتریان عنوان برند را به خود اختصاص می‌دهند. درواقع طراحان مد امروزه در تلاش هستند تا با ارائه محصولاتی که تحت الگوی خاصی هستند و تمام مراحل کیفیت و جذابیت را پشت سر نهاده‌اند با عنوان محصولات برند به سراسر جهان محصول خود را معرفی نمایند و صاحب سبک شوند.  این در صورتی است که  هرساله حرفه طراحی مد و لباس متناسب باعلاقه کاربران و افراد جامعه به طراحی‌های منحصربه‌فرد و باکیفیت بالا تحت عنوان برند به‌منظور جذب مشتریان ثابت پرداخته می‌شود.

بر همین اساس مارک مطرح لباس زنانه توسط طراحان در نظر اقشار جامعه از محبوبیت و استقبال زیادی برخوردار می‌باشند. در این میان بانوان ازجمله علاقه‌مندان درجه‌ یک مارک های معروف طراحی مد می‌باشند. بنابراین این واقعیت غیرقابل‌انکار است که اطلاع بانوان از مارک های برتر دنیا که فاکتورهای جذابیت و کیفیت را پشت سرنهاده‌اند می‌تواند کمک شایانی را به این عزیزان در یک انتخاب آگاهانه و درست درزمینه طراحی مد و لباس ارائه نماید. بر این اساس در این مقاله، فروشگاه آنلاین لباس زنانه ست و مد قصد دارد شما را با معروف ترین برند لباس زنانه آشنا کند. پس با ما همراه باشید.

دلیل اهمیت برند لباس و مد در میان بانوان چیست؟

به‌طورکلی بانوان ازجمله اقشار حساس در انتخاب محصولات و لباس‌های باکیفیت می‌باشند. که هرساله قشر وسیعی از دنبال کنندگان و مشتریان را به خود اختصاص می‌دهند. بر همین اساس اطلاع بانوان عزیز از برندهای معروف دنیا در زمینه طراحی مد و لباس می‌تواند کمک شایانی را به شما عزیزان در یک انتخاب آگاهانه و درست جهت خرید مطمئن و به‌صرفه ارائه نماید.

انواع مارک های معروف لباس زنانه

در این بخش به معرفی معروف ترین مارک لباس زنانه به همراه توضیحات کامل درباره ی آن می پردازیم.

برند لباس زنانه سوپریم (supreme)

ازجمله فروشگاه‌های بسیار معروفی که در نیویورک تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه انواع لباس در خصوص نوجوانان و بانوان آغاز نمود. ازجمله محصولات تولیدشده توسط این مجموعه انواع لباس زنانه، اسکیت بورد، انواع کفش و لوازم جانبی می‌باشد که قسمت وسیعی از بازار فروش را به خود اختصاص داد.

مارک لباس زنانه الکساندر وانگ (Alexander Wang)

اگر ازجمله بانوان علاقه‌مند  به طراحی‌های خاص هستید این برند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. الکساندر وانگ یکی از بهترین طراحان مدل لباس که درزمینه طراحی لباس است؛ توانست جوایز بین‌المللی را به خود اختصاص دهد. که طراحی‌های حرفه‌ای و بی‌نظیر را در انواع لباس‌های زنانه و مردانه ارائه می‌دهد.

 برند لباس زنانه کارولینا هررا (Carolina Herrera)

اگر ازجمله بانوان علاقه‌مند به طرح‌های خاص و کم‌نظیر هستید این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  ازجمله مارک هایی با طراحی‌های بی‌نظیر که برای افراد مشهور مانند ریاست‌های جمهوری طراحی انجام داده است. این مارک در زمینه‌های  مختلف همچون انواع  پوشاک زنانه، طراحی مد و فشن، انواع عطر، لوازم جانبی و انواع کالای خانگی فعالیت دارد.

مارک لباس زنانه تام فورد (Tom Ford)

تام فورد طراحان بسیار معروف درزمینه طراحی انواع لباس خاص می‌باشد که فارغ‌التحصیل از دانشگاه نیویورک است و به دلیل طراحی‌های بی‌نظیر لباس‌های زنانه از معروفیت بسیار برخوردار است.

برند لباس زنانه الکساندر مک‌کوئن (Alexander McQueen)

لی الکساندر مک‌کوئن که عنوان امپراتوری بریتانیا درزمینه طراحی انواع لباس به خود اختصاص داده است که به دلیل طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد در چهار سال متوالی جایزه طراحی مد را به خود اختصاص داد.

مارک لباس زنانه آلیس + اولیویا (Alice + Olivia)

ازجمله مارک های بسیار معروف درزمینه طراحی لباس‌های زنانه که در شهر نیویورک تأسیس شد و به دلیل طراحی بسیار خاص و زیبا توانست در بیش از ۵۰ کشور طراحی خود را به‌عنوان برند مطرح معرفی نماید و به فروش رساند.

برند لباس زنانه Rag & Bone

مارک به‌عنوان یکی از طراحان معروف آمریکایی می‌باشد. که توانست لباس‌های مارکدار زیبایی را در فروشگاه‌های سراسر دنیا درزمینه لباس‌های زنانه و مردانه به فروش برساند.

مارک لباس زنانه فندی (Fendi)

این برند به‌عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ایتالیایی می‌باشد که فعالیت خود را درزمینه طراحی انواع لباس‌های زنانه و مردانه و همچنین تولید کالاهای لوکس آغاز نمود. ازجمله معروف‌ترین کالاهای ارائه ‌شده توسط این مارک کیف‌های دستی بانام خاص (باگتی) می باشد.

برند لباس زنانه مارچسا (marchesa)

یکی از برندهای بسیار معروف درزمینه طراحی انواع لباس‌های عروس خاص و شیک که از معروفیت جهانی برخوردار است. برای تازه‌عروس‌ها جهت دستیابی به الگوی لباس‌های شیک برای مراسم خود یکی از مناسب‌ترین ها می‌باشد.

مارک لباس زنانه تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)

اگر ازجمله به بانوان علاقه‌مند و انواع لباس‌های تابستانی خاص هستید. این برند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چون یکی از مارک های معروف درزمینه طراحی لباس‌های بسیار خاص از نوع لباس‌های تابستانی می‌باشد.

برند لباس زنانه جان گالیانو (John Galliano)

یکی از برندهای معروفی که طراحی‌های قدیمی و تاریخی اروپایی را در طراحی لباس‌های مدرن به نمایش می‌گذارد  که از جذابیت بسیار فراوانی در میان افراد برخوردار است.

مارک لباس زنانه کواچ (COACH)

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های آمریکایی درزمینه انواع محصولات چرمی که طراحی‌های بسیار زیبایی را در عرصه لباس‌های زنانه و مردانه از جنس چرم و انواع اکسسوری دارد به‌طوری‌که عنوان خانه چرم را به خود اختصاص داده است.

برند لباس زنانه لا پرلا (La Perla)

یکی از مارک های معروف ایتالیایی که فعالیت خود را درزمینه انواع لباس‌های زنانه لباس‌های خواب و انواع مایوهای زیبا آغاز نمود. محصولات آن می‌تواند الهام‌بخش شما بانوان عزیز در بسیاری از لباس‌های زنانه باشد.

مارک لباس زنانه ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

ازجمله برندهای معروف فرانسوی که لباس‌های با طرح مردانه را برای بانوان ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه درزمینه محصولات و لباس‌های چرمی نیز فعالیت می‌کند.

برند لباس زنانه زهیر مراد (Zuhair Murad)

یکی از طراحان معروف لبنانی که درزمینه انواع لباس‌های شب و لباس‌های عروس و همچنین طراحی کیف زنانه و کفش زنانه طراحی‌های بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است.

مارک لباس زنانه بتسی جانسون (Betsey johnson)

بتسی جانسون معروف‌ترین طراحان که می‌تواند یکی از بهترین الگوها برای شما بانوان عزیز باشد. این مارک طراحی‌های خود را در زمینه لباس‌های فاخر زنانه و انواع اکسسوری، انواع کفش و روسری آغاز نمود.

 برند لباس زنانه (American Eagle Outfitters)

ازجمله برندهای معروف آمریکایی که فعالیت خود را در زمینه طراحی انواع لباس‌های زنانه، لایف استایل و همچنین لوازم جانبی آغاز نمود.

مارک لباس زنانه بی سی بی جی (BCBG)

یکی از طراحان معروف تونسی که به دلیل طراحی‌های بی‌نظیر خود بیش از ۲۰ مارک را در این زمینه ارائه داد اما به دلیل ورشکستگی زمینه فعالیت خود را تغییر داد.

 برند لباس زنانه نیکول میلر (Nicole Miller)

ازجمله طراحان معروف آمریکایی که زمینه فعالیت خود را در طراحی انواع لباس‌های زنانه همچنین مبلمان آغاز نمود و بیش از ۲۰ فروشگاه زنجیرهای را در ایالات‌متحده به طراحی‌های خود اختصاص داد.

مارک لباس زنانه جیمی چو (Jimmy Choo)

برند معروف که همیشه محصولات خاص و متفاوتی را در زمینه کیف، کفش و  اکسسوری های خاص و زیبا به ویژه زیورآلات زنانه ارائه می‌دهد.

 برند لباس زنانه میو میو (Miu Miu)

یکی از زیرمجموعه‌های پرادا که در کشورهایی  مختلفی مانند ایتالیا، مکزیک، آمریکا، سوییس، فرانسه، چین، ژاپن و… به‌عنوان مارکی معروف شناخته‌شده است که درزمینه پوشاک زنانه فعالیت دارد.

مارک لباس زنانه ژان پل گوتیه (Jean Paul Gaultier)

ازجمله مارک های معروف فرانسوی که درزمینه پوشاک کودکان و همچنین لباس‌های زنانه فعالیت خود را آغاز نموده است. و به‌عنوان یک از مارک های مطرح می‌باشد.

برند لباس زنانه توری برچ (Tory Burch)

ازجمله برند های بسیار معروف و لوکس ایتالیایی که درزمینه محصولات چرمی کفش فعالیت می‌نماید. که به‌عنوان یکی از مشهورترین ها به‌حساب می‌رود.

مارک لباس زنانه زاک پوزن (Zac Posen)

یکی از برندهای معروف طراحی لباس‌های عروس که توانست جایگاه بسیار عالی در سطح جهان پیدا کند و به شهرت جهانی برسد. آن توانست با طراحی‌های زیبا و قیمت‌های مناسب در طراحی لباس عروس جایگاه خوبی درزمینه مود کسب نماید.

برند لباس زنانه زارا (Zara)

ازجمله مارک های معروف و محبوب درزمینه زیورآلات و انواع پوشاک زنانه به ویژه شومیز زنانه و بلوز زنانه می باشد که شامل زیرمجموعه بسیار زیاد دیگر نیز می‌باشد.

مارک لباس زنانه روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)

ازجمله برندهای معروف ایتالیایی که درزمینه عطر و لباس‌های مردانه و زنانه فعالیت خود را آغاز نمود. اولین طرح‌های آن با استفاده از چاپ‌های متفاوت و طرح حیوانات بود. که تمام تلاش‌ها در جهت ارائه سبکی متفاوت باقیمت مناسب برخلاف طرح‌های تجملاتی ایتالیایی بود.

برند لباس زنانه لاکست (Lacoste)

یکی از مارک های بسیار معروف فرانسوی که به دلیل سرسخت بودن کلمه مستعار کروکدیل را به خود اختصاص داده است. در زمینه‌ی انواع عطر، پوشاک زنانه و مردانه و کفش فعالیت می‌نماید.

مارک لباس زنانه ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret)

یکی از برندهای بزرگ و مطرح آمریکایی که در زمین زمینه لباس‌های زنانه ازجمله لباس‌های زیر، لباس‌های شنا، انواع عطر، کفش و لباس‌خواب فعالیت می‌کند.

برند لباس زنانه کلوئه (Chloé)

یکی از برندهای معروف فرانسوی که درزمینه پوشاک زنانه، عطر، پوشاک کودکانه، اکسسوری فعالیت درخشانی را در بسیاری از کشورها داشته و بوتیک‌های معروف را در این زمینه دارد.

مارک لباس زنانه استلا مک کارتنی (Stella McCartney)

ازجمله برندهای معروف حامی حیوانات که در زمینه پوشاک زنانه، انواع عطر فعالیت درخشانی را داشته است.

برند لباس زنانه کیت اسپید (Kate Spade)

کیت اسپید ازجمله طراحان معروف آمریکایی که به دلیل طراحی‌های خاص و بی‌نظیر خود و استفاده از طرح‌های گرافیکی در طراحی لباس، کفش، کیف اکسسوری، ساعت و عینک از شهرت جهانی برخوردار است.

مارک لباس زنانه دونا کرن (Donna Karan)

از برندهای معروف آمریکایی که تولیدات باقیمت مناسب را در زمینه پوشاک بانوان، آقایان و کودکان  و همچنین وسایل آرایشی تولید می‌کند.

برند لباس زنانه ویوین وست وود (Vivienne Westwood)

ویوین وست از طراحان مطرح بریتانیایی که فعالیت خود را درزمینه طراحی لباس بانوان و آقایان آغاز نمود.

مارک لباس زنانه کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld)

برند معروف شنل نیز زیر نظر همین کمپانی تأسیس شد. این مارک از معروف درزمینه تولید پوشاک مجلل و بسیار گران‌قیمت می‌باشد که از شهرت جهانی برخوردار است.

برند لباس زنانه ولنتینیو (Valentino SpA)

برند معروف ایتالیایی که در زمینه انواع لباس‌های گران‌ قیمت زنانه کفش و محصولات دیگر فعالیت می‌نماید.

مارک لباس زنانه رالف لورن (Ralph Lauren)

ازجمله برند های معروف امریکایی که به دلیل طراحی انواع لباس ورزشی از معروفیت جهانی برخوردار است. که هم‌اکنون در زمین‌های دیگری همچون انواع عطر، لباس‌های لوکس و لوازم‌خانگی فعالیت دارد.

برند لباس زنانه ژیوانسی (Givenchy)

برند های معروف فرانسوی که درزمینه لوازم‌آرایشی بهداشتی و انواع پوشاک زنانه از معروفیت جهانی برخوردار است.

مارک لباس زنانه لویی ویتون (Louis Vuitton)

ازجمله مارک های معروف فرانسوی که درزمینه انواع لباس، چرم، کیف، کفش لوازم‌تحریر و انواع کتاب فعالیت دارد.

 برند لباس زنانه دایان فون فورستنبرگ (Diane Von Furstenberg)

ازجمله مارک های معروف آمریکایی که فعالیت خود را با تولید لباس‌های چپ و راستی آغاز نمود و با این سبک متفاوت به شهرت رسید. همچنین این برند فعالیت خود را درزمینه لوازم‌آرایشی و عطر ادامه داد.

مارک لباس زنانه ورا ونگ (Vera Wang)

ازجمله طراحان معروف نیویورکی چه فعالیت خود را درزمینه لباس‌های عروس آغاز نمود و پس‌ازآن به طراحی لوازم‌خانگی، انواع عینک، کفش لباس‌های زنانه طراحی‌شده از پوست و عطر و ادکلن پرداخت.

برند لباس زنانه بربری (Burberry)

یکی از برند های معروف در ایتالیا که به دلیل طراحی خاص خود از شهرت جهانی برخوردار است و در زمینه‌ی انواع پوشاک زنانه، لوازم آرایشی، انواع اکسسوری، عینک، کیف، انواع عطر فعالیت می‌نماید.

مارک لباس زنانه مارک جاکوبز (Marc Jacobs)

ازجمله برند های معروف آمریکایی که درزمینه انواع لباس‌های شیک زنانه و همچنین انواع عطر مرغوب به فعالیت می‌پردازد.

برند لباس زنانه مایکل کورس (Michael Kors)

مارک های معروف آمریکایی که درزمینه لباس‌های اسپرت جذاب زنانه فعالیت می‌نماید و از شهرت جهانی برخوردار است.

برند لباس زنانه ارمس (Hermès)

اِرمِس ازجمله مارک های معروف فرانسوی که درزمینه انواع لباس‌های آماده و لوازم چرمی و جانبی و همچنین انواع عطرهای باکیفیت فعالیت می‌نماید.

مارک لباس زنانه گوچی (Gucci)

یکی از برند های معروف ایتالیایی که از شهرت جهانی برخوردار بوده و درزمینه پوشاک آماده زنانه، کیف‌دستی زنانه، لوازم چرمی، اکسسوری‌های زیبا، کفش، جواهرات درجه‌یک، لوازمی مانند ساعت، عینک، انواع عطر و لوازم‌آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌نماید.

برند لباس زنانه پرادا (Prada)

ازجمله مارک های معروف ایتالیایی که درزمینه انواع لباس‌های لوکس برای بانوان و آقایان و همچنین انواع کیف، چمدان، وسایل چرمی و عینک فعالیت می‌نماید.

مارک لباس زنانه ورساچه (Versace)

یکی از مشهورترین مارک های ایتالیایی که به‌عنوان خانه مد به‌حساب می‌رود و درزمینه مختلفی همچون پوشاک مردانه، لباس‌های فاخر زنانه و لباس‌های بچگانه و همچنین کیف، لوازم‌خانگی، انواع کفش، جواهرات لوکس و انواع عطر فعالیت دارد.

برند لباس زنانه شنل (chanel)

ازجمله برندهای معروف فرانسوی که درزمینه پوشاک آماده زنانه، کیف‌های دستی زنانه، انواع عطر و لوازم‌ آرایشی بهداشتی از شهرت جهانی برخوردار است.

مارک لباس زنانه دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)

مارکی که به دلیل تولید انواع لباس‌های شب زنانه و پوشاک فصل از محبوبیت و شهرت فراوانی در جهان برخوردار است.

مزیت‌های استفاده از برند های معروف چیست؟

  • اطلاع ازیک الگوی قوی به‌منظور خرید معتبر
  • خریدلباس‌هایی که در طراحی و جذابیت حرف اول را میزند.
  • آسودگی خیال از بابت کیفیت و طول عمر محصول در نظر مشتریان
  • صرفیک بار هزینه به‌جای خرید چند بار هزینه برای یک کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه مشتریان
  • ایجاداستایل بسیار جذاب و شیک برای بانوان در نظر دیگران

سخن آخر

در کلام آخر باید گفت در  این مقاله سعی نمودیم شما بانوان عزیز را با انواع برند لباس زنانه در جهان آشنا نماییم چراکه آشنایی با برندهای معتبر به شما عزیزان به‌منظور انتخاب آگاهانه با صرف هزینه درست و برخورداری از استایل شیک کمک خواهد نمود. امیدواریم مطالب تهیه‌شده شما عزیزان را در آشنایی با این زمینه یاری نماید. در آخر از شما بانوان عزیز که با نگاه پرمهر خود ما را همراهی می‌کنید کمال تشکر راداریم.