امروزه یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها در میان بانوان کفش‌های اسپرت می‌باشد. چون از رنگ‌بندی و تنوع طرح بسیار بالایی برخوردار بوده و به ‌عنوان راحت‌ترین کفش‌ها به‌حساب می‌رود. از آن جایی که همیشه بانوان به دنبال داشتن یک ست زنانه جذاب می باشند، به همین خاطر دغدغه ست کردن کفش اسپرت با مانتو یک معضل برای بانوان شده است. بر همین اساس در این مقاله قصد داریم بگوییم که با کفش کتانی، چه مانتویی بپوشید تا شیک تر دیده شوید. پس تا انتها همراه ما باشید.

آیا نحوه ست کفش اسپرت با مانتو الگو خاصی دارد؟

به‌طورکلی امروزه طراحی مد به ‌عنوان یک علم دقیق در ترکیبی از هنر و روانشناسی به‌حساب می‌رود. بر همین اساس اطلاع از الگوی صحیح ست کفش اسپرت با مانتو، به شما عزیزان در ایجاد استایل شیک و جذاب کمک شایانی خواهد نمود. اما قبل از هر چیزی اجازه دهید بگوییم کفش اسپرت به چه کفشی می گویند.

کفش اسپرت به چه نوع کفشی گفته می‌شود؟

یکی از پرطرفدارترین کفش های زنانه، مدل اسپرت یا کتانی است. این نوع کفش، که به‌صورت مصارف روزمره جهت پیاده‌روی و راحتی پای شخص در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که این نوع کفش‌ها را به‌هیچ ‌عنوان نباید با کفش‌های تخصصی ورزشی اشتباه گرفت.

چرا ست کفش کتانی با مانتو اهمیت دارد؟

به‌طور کلی بانوان از حساس‌ترین و پرطرفدارترین اقشار جامعه نسبت به ایجاد هماهنگی بالا در استایل خود به‌ حساب می‌روند. از طرف دیگر امروزه ست کفش کتانی با مانتو، یکی از ست­های پرطرفدار در طراحی مد به منظور دستیابی به استایل  شیک به‌حساب می‌رود. بر همین اساس اطلاع  از  الگوی مناسب برای این نوع ترکیب؛ به شما بانوان عزیز در دستیابی به ست­های جذاب، برای رسیدن به استایل شیک کمک شایانی خواهد نمود. پس در نهایت میتوان گفت این ست از الگوی خاصی پیروی می کند که در ادامه کامل تر توضیح می دهیم.

بیشتر بخوانید:  چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ + قوانین آن

نحوه ست کردن کفش اسپرت با مانتو

به‌طور کلی امروزه یکی از دغدغه‌های بانوان عزیز ست صحیح کفش‌های اسپرت با مانتو زنانه می‌باشد که در ادامه این مقاله به بررسی هر یک به‌صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

ترکیب کفش کتانی بر اساس مدل مانتو

مانتو ها انواع مختلفی دارند. برخی مجلسی، برخی اسپرت و برخی جلوباز و… می باشند که برای ست کردن هر یک باید:

1- ست کفش کتانی با مانتو رسمی

این نوع ست ازجمله ست‌های پرکاربرد در مهمانی‌های رسمی می‌باشد. در این نوع ست بانوان عزیز دقت نمایند که از کفش‌های کتانی پاشنه تخت با طراحی ساده و جنس پارچه مخمل یا چرم در کنار مانتوهای رسمی استفاده نمایند. همچنین در این نوع پوشش حتماً از شلوارهای ساده پاچه تنگ به‌منظور شیک‌تر شدن استایل استفاده فرمایید.

2-ترکیب مانتوهای اسپرت با کفش‌های اسپرت

این نوع استایل از محبوبیت فراوانی در میان نوجوان و جوانان برخوردار است که در این نوع استایل از حالت تضاد و تغییر تناژ رنگ کفش در کنار شلوارهای اسپرت، جین و اسلش استفاده می‌شود.

3- ست مانتو جلو باز با کفش کتانی

این استایل از نوع استایل های غیررسمی می‌باشد که از محبوبیت فراوانی در میانه بانوان جوانان و دانشجویان برخوردار است. در این استایل از مانتوهای جلوباز همراه با انواع کفش‌های اسپرت متناسب بارنگ مانتو استفاده می‌شود.

‌4- ترکیب کفش کتانی همراه با مانتوهای کتی و کوتاه

این نوع ست بیشتر از نوع استایل های نیمه‌رسمی به‌حساب می‌رود که از محبوبیت فراوانی در میان بانوان برخوردار است. در این نوع استایل از کفش‌های اسپرت بارنگ سفید استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:  نحوه ست کردن شال و روسری با مانتو

5- ست کفش اسپرت با مانتو بلند

در این استایل از مانتوهایی با طرح‌های مختلف در قدهای بلند همراه با کفش‌های اسپرت با رنگ‌های متنوع  متناسب با تناژ مانتو به‌صورت تضاد یا مکمل استفاده می‌شود.

ست کفش اسپرت با مانتو بر اساس رنگ

به‌طورکلی در این شیوه ست رنگ اهمیت فراوانی دارد که انواع ست کفش‌های کتانی با مانتوهای رنگی با رنگ مختلف عبارت است از:

  • همراه با مانتوهایی با رنگ سیاه و طوسی هر رنگ کفش اسپرت قابل‌ استفاده می‌باشد.
  • مانتوهایی بارنگ سبز، قهوه‌ای، سفید با کتانی آبی‌ رنگ به خوبی ست می‌شوند.
  • مانتوهایی بارنگ سیاه، آبی، قرمز، کبود و سفید با کفش‌های کتانی طلایی‌ رنگ به خوبی ست می‌شود.
  • مانتوهایی با رنگ‌های خنثی، سیاه، زرد و آبی با کفش‌های اسپرت سبزرنگ به خوبی ست می‌شوند.
  • مانتوهایی بارنگ قرمز، آبی، سفید، زرد با کتانی های نارنجی ‌رنگ به خوبی ست می‌شوند.

سخن آخر

در کلام پایانی باید این نکته را خاطر نشان شد که؛ یادگیری اصول صحیح ست کفش کتانی با انواع مانتو، باعث ایجاد استایل جذاب‌تر در شما بانوان عزیز خواهد شد. بر همین اساس در این مقاله سعی نمودیم شما را با بهترین روش ست کردن کفش اسپرت با مانتو آشنا نماییم. امیدوارم این مقاله ست و مد برای شما مفید بوده باشد. در پایان از اینکه با نگاه پرمهر خود مطالب ما را همراهی می‌کنید کمال تشکر راداریم.